1. Personalizarea este inclusa in pret?

DA, intotdeauna personalizarea este inclusa in pret. Toate preturile afisate sunt finale si se refera la produsul personalizat dupa specificatiile Dvs.

 

2. Cum se pot personaliza produsele?

Toate produsele se pot personaliza, prin broderie cu un text la alegere (in limita unui numar maxim de caractere, precizat in cazul fiecarui produs). Puteti alege culoarea textului (a atei de broderie), iar in cazul produselor pentru bebelusi si copii va punem la dispozitie (sub forma unei extraoptiuni) si posibilitatea ca literele textului sa fie brodate in culori diferite. Majoritatea produselor se pot, de asemenea, personaliza si cu un design de broderie. Acesta poate lua forma unei imagini reprezentative pentru fiecare produs in parte, pe care o puteti alege dintre numeroasele variante disponibile pe pagina fiecarui produs, sau poate fi o monograma (de una, doua, sau trei litere) sau un semn zodiacal (va punem la dispozitie atat imaginile zodiacului clasic, cat si un zodiac special conceput pentru copii). Gasiti toate detaliile plasarii unei comenzi pe pagina dedicata, "Cum comand".

 

3. Care este termenul de livrare al comenzilor?

Termenul standard de livrare a comenzilor este de 3-6 zile lucratoare, dar facem eforturi sa livram toate produsele in cel mai scurt timp posibil. Personalizarea prin broderie necesita o munca migaloasa si o mare atentie la detalii, iar pentru noi calitatea produselor pe care le realizam pentru Dvs este extrem de importanta. Tocmai pentru a nu face rabat de la aceasta, ne luam timpul necesar personalizarii in cele mai mici detalii, dar in cazul unor urgente, vom face intotdeauna tot ce depinde de noi sa fim gata in timp util, conform cerintelor Dvs. Mai multe detalii gasiti pe pagina dedicata livrarii produselor noastre, pe care o puteti gasi aici.

 

4. Care este costul transportului?

Transportul costa 14 RON si este gratuit in cazul comenzilor de minimum 400 RON.