Cum platesc pe ePersonalizat.ro

Plata produselor de pe www.ePersonalizat.ro se poate face:

1. Prin transfer bancar, in contul firmei deschis la ING Bank. In cazul in care alegeti aceasta optiune, dupa ce va vom contacta telefonic si vom stabili toate detaliile comenzii, va vom trimite prin email factura aferenta acesteia, in baza careia veti putea face plata.  

Datele necesare pentru transfer bancar: SC Pingobrod SRL, cu sediul social in Bucuresti, Str. Ajustorului nr. 4, Sector 6, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/2631/04.03.2015 CUI 34187354, cont bancar RO26INGB0000999904877700.

2. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Toti clientii nostri sunt contactati telefonic ulterior plasarii unei comenzi pe ePersonalizat.ro. In urma discutiei telefonice, daca optati pentru plata cu cardul bancar, va vom trimite un link prin intermediul caruia veti putea accesa platforma EuPlatesc. Va fi necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut: pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Va recomandam sa folositi optiunile de plata prin card bancar sau prin transfer bancar si in cazul in care doriti sa trimiteti cadoul direct la adresa unei persoane dragi, astfel incat aceasta il va primi fara a fi nevoita sa plateasca la sosirea lui (iar Dvs. nu veti mai fi nevoiti sa platiti alte costuri de expediere a cadoului).

Ne rezervam dreptul ca pentru anumite comenzi sa nu acceptam decat plata in avans (in functie de valoarea comenzii, destinatia livrarii acesteia, corectitudinea datelor de contact, istoricul comenzilor, etc). In perioada crizei generata de Coronavirus, se recomanda plata prin transfer bancar sau cu cardul, astfel incat sa se limiteze interactiunea cu curierul, la livrarea comenzilor.